lørdag den 15. marts 2014

The North Pole is a real place!

I går aftes fik jeg endelig lejlighed til at teste den <3

The North Pole is a real place fra WellNails består af en større og mindre stykker hvidt glitter i en mælkehvid base. Det funky ved den er, at den lyser i mørke! Jeg har ønsket mig den her frem for andre selvlysende lakker, fordi at glitteret får den til at fremstå mere vinterlig og får den lak under til at se pæn ud i dagslys også.
Jeg startede med at teste lakken oven på en sart lyserød lak. Med et dårligt resultat. Derfor testede jeg videre på en hvid base. Samme elendige resultat. Indtil jeg kom til at tænke på nogle hæslige selvlysende dinosaurusser (jeg var besat af dinoer som lille), som jeg havde over min seng da jeg var barn. De krævede en tur med lys, før der var resultat. Så efter 20 sekunder under min lampe, så havde jeg mit ønskede resultat!




  
Det er næsten en hån mod lakken, så skidt mit kamera syntes at den skulle præsenteres. Den er så fin i virkeligheden!
Næste gang vil jeg prøve med stamping over. Jeg præsterede bare at falde i søvn lige efter den sidste negl var færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar