mandag den 17. marts 2014

Happy Monday: Unicorns

Typisk! Så mange idéer. Og så ender det i lort.

Jeg er brony. Pegasister om man vil. Altså et grandvoksent (må man godt sige det med en højde på 155 cm??) menneske som forguder My Little Pony: Friendship is Magic.

Godt så. Mange, mange idéer fløj gennem mit hoved. I fredags fandt jeg så 3 Sally Hansen lakker i Matas, som totalt matchede Twillight Sparkles hale. YES! Watermarble! Men nej, nej. For da jeg aftenen efter skulle gå i gang med projektet, var den gal med den ene lak. Den havde helt sikkert været åben og det meget længe. Konsistensen var meget tykkere end de 2 andre lakker og den ikke bestemt ikke bruges til water marble. De 2 andre fungerede dog fint, men det hele blev et meget halvhjertet projekt.

Twillight:

Jeg havde et par MLP water decals liggende. De gjorde bare det hele meget værre. Skal seriøst øve mere med decals. Troede faktisk det skulle forestille at være nemt.
Til næste gang: Decals på hvid baggrund!

Mit resultat:


Husk at se hvad de andre tøser har fundet på :)


1 kommentar:

  1. Hej Jill :)
    Jeg har nomineret dig til en Liebster Award :)
    Læs mere her: http://mymanicurecastle.dk/2015/06/14/and-the-liebster-goes-to-2/
    Jeg glæder mig til at læse dit indlæg :)

    xoxo Luxiie

    SvarSlet