mandag den 24. februar 2014

Happy Monday: Water marble

Så blev det tid til endnu en omgang Happy Monday!
Temaet denne gang er water marble. Jeg har jo så vidst det et stykke tid i forvejen og har haft forberedt mig på den ultimative katastrofe, hvor man får mere lak i panden end på neglene.
For en måneds tid lagde jeg for sjov et billede på facebook af noget water marble in progress. Når det nu endeligt lykkes for mig, så skulle det fandme også deles med verden!
Nå, men en del blev inspirerede og gik straks i gang selv. Heriblandt min lak-porto-splitter. Derfor var det oplagt at vi slog os sammen om at få det skidt til at virke én gang for alle.
I torsdags gik vi så i gang og med meget møje og besvær, så lykkes det! Ej. Overraskende nok virkede det enormt hurtigt for mig. Jeg aner simpelthen ikke hvad der lige skete. Måske der bare er varmere hos hende? Jeg bor i en fryser pga. mine ildere og min evige insisteren på at bruge flere penge på lak end på varmeregninger.

Lakkerne:
Wet&Wild - Lavender Créme
China Glaze - Sunday Funday
Sally hansen - Green With Envy

Resultat:



Før clean-up, mmmhmm:


Efter:




Kaosset efter et par timers kamp og Camilla som sidder til tørre:

Andre lakker, som jeg fandt ud af virkede:

Jeg elsker fidusen bag water marble. Jeg hader resultatet. Er alt for perfektionistisk og der kommer altid en eller anden belastende vandbobbel eller en fejlfarvning et sted. Når det er sagt, så syntes jeg at resultatet er acceptabelt..

Husk at tjekke ud, hvordan det gik for de andre tøser:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar