torsdag den 27. februar 2014

Endnu mere holo!

Solskin :D

I mandags besluttede jeg mig for at teste de 3 Golden Rose holo'er som kom ind af døren i sidste uge.
Jeg var i første omgang ret skuffet allerede da jeg så dem. En holo for mig, skal kunne ses i flasken. Her var ikke engang et strøg af regnbue i!
Der er ikke så meget at sige om de lakker. De var lidt et sats. Den her gang gik det ikke som håbet.

De er på tilbud til halv pris og købt til omkring 15 kr her, hvis nogen alligevel skulle være interesserede.

Har efter den her nedtur af en lak-oplevelse besluttet ikke at købe flere holo'er. Har lige en 3 stykker som jeg ikke har fået vist jer. Men derfra er det slut!
Jeg købte i min brandert i lørdags - okay, jeg fik en anden til at købe det - et alternativ til spectraflair, som er et holografisk pulver. Det bruges vidst nok til lakering af biler og så de seneste par år altså også til neglelak. Jeg håber at det lever op til sit navn, så jeg kan få lavet min egen holo-topcoat!

De 3 skuffelser
Nr. 112, som var den med stærkest holo-effekt:

Nr. 102, lækker farve men desværre halvdårlig effekt:

 Nr. 118, det kan de altså ikke være bekendt at kalde holografisk! :


1 kommentar: